"Kto czyta książki, żyje podwójnie" ~ Umberto Eco

środa, 23 kwietnia 2014

Nie wytrzymam...

...muszę się podzielić radosną nowiną! :D
Dobra, od początku: mama siedzi przy kompie, ja schodzę na dół i rzuca mi się w oczy nazwisko "Canavan". Jest to moja ulubiona autorka, więc pytam się podekscytowana: "A coooo toooo???". No i okazało się, że chodzi o nadchodzącą premierę nowej książki! ^^ Słyszałam już o niej wcześniej, ale dawno, w wersji angielskiej. No więc premiera planowana jest na 13 maja tego roku, czyli przed moimi imieninami... (MAMOMAMOMAMO... Wiesz jak Cię kocham, prawda? *-* <3 xD)
Opis jest następujący:

Pierwszy tom niecierpliwie wyczekiwanej kolejnej trylogii najpopularniejszej autorki fantasy ostatniego dziesięciolecia.

W świecie, w którym magia napędza rewolucję przemysłową, student archeologii, Tyen, odkopuje księgę zwaną Vella, która posiada zdolność odczuwania. Vella ­– niegdyś młoda czarodziejka zajmująca się introligatorstwem – została zmieniona w pożyteczne narzędzie przez jednego z najpotężniejszych czarnoksiężników wszechczasów. Od tamtej chwili zbiera informacje, między innymi kluczowe wskazówki na temat katastrofy czekającej świat Tyena.

Tymczasem w krainie rządzonej przez kapłanów Rielle, córkę farbiarza, nauczono, że posługiwanie się magią oznacza okradanie aniołów. Wie jednak, że ma do tego talent, i że w mieście przebywa pewien zdeprawowany człowiek, który chętnie nauczy ją, jak się nią posługiwać – jeżeli tylko odważy się zaryzykować gniew aniołów.

Nie wszystko jednak jest zgodne z przekonaniami, w jakich wychowano Tyena i Rielle. Ani natura magii, ani prawa ich krajów.

A nawet ludzie, którym ufają.


A okładka wygląda tak:



Co uważacie o tej książce? Skusicie się? ;)

5 komentarzy:

  1. Hmmm...tak...no cóż....zaiste niecny plan miałaś mała:D Ja też Cię kocham, więc może, może Ci się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książek tejże pani jeszcze nie czytałam, ale gorąco polecała mi je przyjaciółka, która uwielbia tą autorkę. Teraz jeszcze ty :) Hmm..może przeczytam tą książkę, o ile spodoba mi się "Kapłanka w bieli", którą wypożyczyłam z biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją przygodę z twórczością pani Canavan zaczęłam od "Gildii Magów" ;) Do tej pory zdążyłam przeczytać już wszystkie jej książki, oczywiście oprócz tej najnowszej :D

      Usuń
  3. Znam, poprzednie książki sprawiły mi dużo przyjemności podczas ich lektury, więc pewnie i po tą serię sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń