"Kto czyta książki, żyje podwójnie" ~ Umberto Eco

wtorek, 5 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca: LIPIEC

Lipiec okazał się nieco „słabszy" niż czerwiec, głównie ze względu na wakacyjne rozjazdy. Dodatkowo w swojej inteligencji zapomniałam zabrać ze sobą zeszytu, więc musiałam wszystko uzupełnić po powrocie, łącznie z datami xD

L. przeczytanych książek: 3
L. przeczytanych stron: 2897

ŚREDNIO:
ok. 93,5 str./dzień
ok. 0,3 książki/dzień
ok. 3,5 dnia/książkę
ok. 322 str./książkę

Kilka kolejnych części „Pretty Little Liars" już przeczytanych, ale na razie odstawiłam serię. Chyba muszę od niej trochę odpocząć, bo przyłapałam się na myśli, że może bohaterki sobie jednak zasłużyły. Jak dla mnie całość mogłaby się zakończyć na „Pożądanych", ale na pewno przeczytam całą serię, zwłaszcza, że kupiłam ostatnią część, bo w bibliotece nie było ;)

W tym miesiącu miałam przyjemność przeczytać najnowszą książkę Johna Flanagana. Pewnego razu naszła mnie taka myśl, że bardzo tęsknię za jego twórczością i nawet chciałam przeczytać od nowa którąś z jego książek. Niedługo potem odwiedziłam bibliotekę, żeby coś oddać, a tu proszę, na półeczce leży sobie czwarta część „Drużyny"! Czekała na mnie ^^ 

Większość książek przeczytanych w lipcu stanowią „obyczajówki", co jest raczej rzadkością ;) Taka piękna pogoda, że nie man ochoty sięgać po nic cięższego.

Skoro jestem już jakiś czas w domu, to w przerwach między odgracaniem pokoju postaram się zrecenzować kilka tych lekkich lektur ;)  

Do następnego razu! ;D  

1 komentarz: