"Kto czyta książki, żyje podwójnie" ~ Umberto Eco

poniedziałek, 23 września 2013

Stosiiik! :D

Witajcie! Na początek chciałabym przeprosić, że ostatnio tak rzadko dodaję posty, ale niestety mam niewiele czasu (a kiedy mam czas, to akurat mama okupuje komputer - jak pech to pech xD). Poza tym muszę teraz przeczytać "Krzyżaków" (nawiasem mówiąc nie są tacy źli, jak myślałam, ale jednak powoli mi idzie ;) ). Dzisiaj udało mi się dorwać do komputera, więc oto prezentuję mój zacny stosik książek oczekujących na przeczytanie ^.^

Od góry:
1. "Niewidzialna" Sophie Jordan
2. "Anioł" L. A. Watherly
3. "7 razy dziś" Lauren Oliver
4. "Requiem" i "Pandemonium" Lauren Oliver
5. "Feral" Kate Wild
6. "Złoty Most" Eva Völler
7. "Światło gwiazd" Laini Taylor
8. "Katastrofa" i "Gra" Krystyny Khun
9. "Sekret Julii" Tahereh Mafi
10. "Król Kruków" Maggie Stieffvater

PS Przepraszam za błędy w nazwiskach autorów, jeśli się pojawiły, ale nie chce mi się teraz tego sprawdzać ;P
PPS Tak, za stosikiem widać kawałek mojego akwarium ;)
PPPS Mam nadzieję niedługo dodać jakąś recenzję. Trzymajcie kciuki! :D
Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Zawsze wszystko na mamę:D Czuję, że przeczytam kilka książek z twojego stosiku mała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością oczekuję na recenzje :) Też musiałam przeczytać "Krzyżaków" i muszę Ci powiedzieć, że na końcu są najfajniejsze momenty, więc warto przeczytać tę książkę, szczególnie, że zawiera się w niej spoooro ważnych wydarzeń historycznych :D Trzymam za Ciebie kciuki!!! ♥ - Ayumi
    P.S. Fajne akwarium ^^ ; Też mam "Grę" i "Katastrofę" ;D + Widzę, że masz drugą część "Magicznej gondoli"!!! Też ją mam i zabieram się, żeby przeczytać (ale zanim to zrobię, czeka mnie czytanie jeszcze wieeelu innych książek, m.in. Podręcznika do Chemii xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że masz rację co do "Krzyżaków". Kiedy zaczęłam czytać pierwszy rozdział byłam bliska załamania nerwowego ;) Ale im dalej, tym było ciekawiej. Teraz jestem już na ok. 330 z 550 stron i jestem bardzo ciekawa, jak to wszystko się dalej potoczy :D (chociaż oglądałam kiedyś film). No i zdecydowanie pomagają w nauce historii :P
      PS Powodzenia z chemią ;)

      Usuń